Kako je kompanija Color Media Communications odložila sve konferencije i festivale iz marta i aprila na period nakon sredine maja – deo zaposlenih neće imati previše redovnih obaveza u naredna dva meseca pa je pokrenuta inicijativa da u ovoj situaciji pomognu starijim sugrađanima kojima treba asistencija prilikom nabavke životnih namirnica i drugih poslova. Zaposleni će dolaziti kod naših starijih sugrađana sa zaštitnim rukavicama i maskama i legitimisati se.
Svi stariji građani sa teritorije Novog Sada (60+) kojima je potrebna pomoć prilikom nabavke osnovnih životnih namirnica, plaćanja računa, šetnje kućnih ljubimaca i drugih poslova koje treba da obave izvan svojih stanova i kuća, mogu da se jave na telefon: 021/472-05-12 i 063/37-60-80 svakim radnim danom od 09.00 do 17.00, a vikendom od 09.00 do 14.00 časova.
Call-centar CMC radi u saradnji sa Gradom Novim Sadom i Crvenim krstom Novog Sada. Svi volonteri CMC imaće i legitimacije Crvenog krsta.
“Smatram da je važno da u ovakvim situacijama pokažemo solidarnost sa onima kojima je najteže a to su svakako naši stariji sugrađani! Naši zaposleni sticajem okolnosti neće imati redovne angažmane oko organizacije konferencija i festivala pa smo odlučili da pomognemo sugrađanima dok traje ova vanredna situacija!”, kaže Robert Čoban, direktor Color Media Communications.
Pozivamo sve prijatelje kompanije i naše sugrađane koji žele da nam pomognu da se jave na navedeni broj telefona.
Autor: NsHronika