U cilju unapređenja kvaliteta komunikacije sa korisnicima usluga i primene mera prevenicije prenošenja virusa COVID-19 neposrednim kontaktom, juče je sa radom počeo novi SMS servis Novosadske toplane za prijavu reklamacija na kvalitet usluga.
Кorisnicima se otvara nova mogućnost da na brojeve telefona 064/81-81-580 i 064/81-81-581 svakog dana od 6 do 22 časa, putem SMS poruke prijave reklamaciju na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode. U SMS poruci je potrebno navesti ime i prezime, tačnu adresu, sprat i broj stana na koji se reklamacija odnosi, kao i kratak opis reklamacije, a sve u cilju što efikasnijeg rešavanja prijavljenog problema.
Navedeni brojevi telefona služiće isključivo za prijavu reklamacija putem SMS poruke i apelujemo na korisnike usluga da pomenute brojeve ne koriste u druge svrhe.
Podsećamo da su, za sva pitanja i reklamacije na kvalitet usluge, korisnicima na raspolaganju i brojevi telefona 423-712, 420-853 kao i mogućnost pozivanja broja 0800-100-021 svakog dana od 6 do 22 časa. Кorisnici mogu da se obrate i putem mejl adrese osj@nstoplana.rs . U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.
S obzirom na epidemiološku situaciju mole se korisnici usluga da se za sva pitanja i reklamacije Preduzeću obraćaju telefonskim ili putem mejla, kako bismo mogućnost prenošenja virusa sveli na minimum. Ukoliko korisnici imaju preku potrebu da dođu lično, podsećamo da su prostorije Кorisničkog centra, u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, otvorene radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 7 do 15 časova, uz striktno sprovođenje svih mera prevencije širenja virusa. Za predaju dokumenata šalter Pisarnice otvoren je radnim danima od 7 do 15 časova.
Izvor: NSU
Foto: Pixabay