Novi Sad može da se ponosi dobrim glasom koji prati JKP „Parking servis”, kao lidera u organizovanju i naplati parkiranja u Srbiji.
IT služba “Parking servisa” od samog uvođenja plaćanja parkinga putem SMS, pa sve do danas stalno radi na usavršavanju sistema naplate, kao i kontrole plaćanja parkinga, kako bi olakšala i pojednostavila samu naplatu građanima i korisnicima usluga, kao i samu kontrolu naplate, koja bi bila brža i efikasnija, što olakšava posao i radnicima koji rade na ovim poslovima. Sve ono što “Parking servis” radi, primenjuju i gradovi širom Srbije, sa kojima sarađuje i gde se primenjuje ovaj sistem.
„Parking servis” je jedno od retkih gradskih preduzeća koje svoje usluge pruža i van Novog Sada. To ne podrazumeva samo prodaju softvera, već i kompletnu brigu o organizaciji parking prostora u pojedinim gradovima, zoniranje, prikupljanje potrebne dokumentacije, obuku radnika i održavanje sistema.
Direktor JKP “Parking servis”, Stevan Lugonja, odgovara da je primenjivanje sistema kontrole kao što je “oko sokolovo” u Novom Sadu kompeksan sistem.
– Mi sve što radimo i primenjujemo, a vezano za IT sektor, moramo da vodimo računa da to bude primenjivo i u drugim gradovima sa kojima sarađujemo i gde se primenjuje naš sistem naplate parkiranja. Tako je i sa novim načinom primene kontrole plaćanja parkiranja. To je veoma kompleksan sistem. Sve to mora biti primenjivo i u drugim malim gradovima i opštinama sa kojima sarađujemo. Reč je o nimalo jeftinom sistemu kontrole, koji mora biti prihvatljiv i isplativ i u tim sredinama. Očekujem da ćemo novi sistem kontrole parkiranja početi da primenjujemo sledeće godine, vodeći računa o gradovima saradnicima. Ono što je primenjivo i isplativo u velikim gradovima, često zna biti problem za male sredine. Saradnja sa velikim brojem gradova u Srbiji je poslovni uspeh ali i naša obaveza i odgovornost. Cilj primene novog sistema je da olakša i ubrza rad kontrolora na terenu – rekao je Lugonja.
Izvor: nsuzivo.rs
Foto: Pixabay