Zahvaljujući kompaniji dm drogerie markt, Novi Sad je postao bogatiji za novi mural koji se nalazi u Kosovskoj 18a. Posvećen čovekovoj unutrašnjoj lepoti, mural šalje poruku da treba da pronalazimo inspiraciju svuda oko nas otkrivajući šta je to što nas svakodnevno motiviše i pokreće na promene.
Kroz saradnju sa street-art umetnikom Urošem Štrbojem, poznatim pod pseudonimom Rosh Panonsky, koji je i do sada oslikavajući zidove grada ulepšavao svojim sugrađanima stvarnost, drogerijski lanac pozvao je ljude da maštaju, pronalaze inspiraciju u okruženju i budu svoji. Sa željom da na jedinstven način objedini kampanju posvećenu inspiraciji, dm je ujedno pružio podršku svim heroinama našeg društva, kao i lokalnim street-art pokretima.
„Godina u kojoj smo se posvetili aktivnostima koje slave umetnost, žensku snagu i unutrašnju lepotu, i osnažuju sve pojedince da inspiraciju pronađu u sebi, dobila je epilog u ovogodišnjoj Evropskoj prestonici kulture, gradu poznatom po jedinstvenom identitetu i kulturnoj raznolikosti. U svim zemljama u kojima poslujemo imali smo priliku da na ovaj način podržimo i lokalne umetnike koji su, s druge strane, uneli nove boje u naše okruženje i podsetili nas da umetnost pronalazimo svuda i u svemu što nas okružuje“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.
Mural u Novom Sadu nadovezuje se na podršku dm-a izložbi „Feministička avangarda 70-ih. Radovi iz VERBUND KOLEKCIJE, Beč“, održanoj u Muzeju savremene umetnosti Vojvodine u okviru programa „Heroine“ Novi Sad – Evropska prestonica kulture 2022. Negujući interkulturalnost i bogatstvo različitosti, Novi Sad je postao grad koji je među prvima van Evropske unije proglašen za Evropsku prestonicu kulture i mesto koje vredi posetiti. Izložba je, pored umetničkog značaja, imala cilj da afirmiše emancipaciju žena i pruži podršku u osnaživanju umetnica koje inspirišu jedinstvenom unutrašnjom lepotom i snagom duha.
Osim toga, dm je u saradnji s čuvenom street-art umetnicom TKV (The Kraljica Vila), započeo kampanju inspiracije u Beogradu darujući i prestonici novi mural s univerzalnom porukom podrške ženama da u sebi pronađu inspiraciju.
Projekat oslikavanja gradskih kvartova i izloga dm drogerija odvija se ne samo u gradovima Srbije već i u deset drugih zemalja u kojima dm posluje. Lokalni street-art umetnici upečatljivim likovnim izrazom pretvaraju fasade zgrada i izloge dm drogerija u galerije na otvorenom kako bi inspirisali građane da nastave da preispituju odnos prema umetnosti u javnom prostoru i uživaju u jedinstvenom vizuelnom iskustvu.
Autor: NSHronika.rs
Foto: dm / Promo