Poljoprivredni fakultet u Novom Sadu raspisao je konkurs za izbor promotivnog slogana koji bi ga predstavio na najbolji način, te je pozvao sve učenike završnih razreda srednjih škola i gimnazija u AP Vojvodini da pruže kreativni doprinos, vodeći se odlikama kao što su jednostavnost, jasnoća, pamtljivost i izazivanje pozitivnih reakcija.
Kako bi stekli utisak o misiji i viziji ove visokoškolske ustanove, njenim studijskim i istraživačkim programima, kao i dosadašnjoj marketinškoj komunikaciji, savet svim učesnicima konkursa, koji traje do 1. maja, jeste da se informišu na veb-stranici Poljoprivrednog fakulteta, te društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Jutjub.
Predlog teksta treba da sadrži maksimalno deset reči, da bude originalan, kreativan i da na interesantan način saopštava ideju u vezi sa Poljoprivrednim fakultetom. Pojedinci ili kreativni timovi treba da jedan predlog slogana na srpskom jeziku pošalju na imejl bojana.popovic@polj.edu.rs, sa naslovom “Konkurs promo slogan Poljoprivredni fakultet”.
Uz originalni predlog potrebno je dostaviti ime i prezime autora, adresu i kontakt podatke (imejl i telefon), te status učenika srednje škole (fotografija strane iz đačke knjižice koja sadrži osnovne podatke o podnosiocu predloga).
Nakon što komisija izabere šest najboljih slogana, oni će biti objavljeni na društvenim mrežama Poljoprivrednog fakulteta od 8. do 22. maja, a predlozi sa najviše lajkova, koji se prikupljaju do 12 časova 22. maja, biće korišćeni u promotivne svrhe. Nagrada za prvo mesto je 30.000 dinara, za drugo 20.000, a za treće 10.000. Preostala tri najbolje ocenjena predloga osvajaju promotivni poklon Poljoprivrednog fakulteta. Rezultati će biti objavljeni 25. maja na internet stranici fakulteta, kao i na njegovim društvenim mrežama.
Izvor: Dnevnik.rs/S. M-ć
Foto: Dnevnik.rs/Radivoj Hadžić