Moët & Chandon – najvoljeniji šampanjac u celom svetu, ugostio je istaknute predstavnike društvenog života prestonice i internacionalne goste kuće “Maison” čime je obeležio 280 godina tradicije. Ovaj jedinstven događaj održan je u Kabare klubu “Lafayette” uz moto: Slavimo život od 1743.
Dugačka i bogata istorija velikih i raskošnih svečanosti kreirala je od brenda “Moët & Chandon” globalnu ikonu slavlja. Od kraljevskog dvora, do crvenog tepiha, od Studija 54 do Grend slemova, “Moët & Chandon” nas sve okuplja u uzbudljivim i posebnim trenucima u našem životu.
Nakon Sidneja, Njujorka, Tokija, Pariza i Londona, sada i Beograd i Srbija imaju privilegiju da budu deo bogate istorije brenda koja je okupila preko 350 gostiju iz 15 zemalja sveta.
Gosti su pozvani da krenu na putovanje za čula u duhu motoa: Slavimo život od 1743. i da iskuse jedinstvenu art de vivre i umetnost slavlja “Moët & Chandona” ukorenjenu u samim genima kuće “Maison”.
Jedinstven događaj u Beogradu predstavio je tradiciju slavlja kuće “Maison” kroz poglavlja njihove istorije koji slave Žene, Život, Sport, Umetnost življenja i ceo Svet.
“Već skoro 3 veka ‘Moët & Chandon’ je šampanjac kojim su obeležavani značajni događaji kroz istoriju, kao i lični trenuci za pamćenje. Ova noć je bila izuzetno značajna za Kuću Maison i za našu regiju Srednje Evrope, jer nam je pružila priliku da proslavimo 280. godišnjicu brenda u Beogradu gde smo okupili sve naše partnere, kolege, prijatelje i poštovane članove udruženja ‘Moët Society’, zajednicu odabranih influensera koji dele vrednosti kuće ‘Maison’ – veličanstvenost, velikodušnost i eleganciju. Nadam se da su svi naši gosti sa sobom poneli jednu ključnu poruku sa ovog nezaboravnog večerašnjeg događaja: da je život pun prilika za slavlje”, istakla je Nóra Szegedi, Brend menažer za Centralnu Evropu brenda “Moët Hennessy”.
Ovim povodom se Milan Krstić, Generalni menadžer “Energy Star International DOO”, koji je ekskluzivni uvoznik “Moet Henessy-a” za Srbiju od 2014. godine, zahvalio svim saradnicima i gostima na odličnom događaju.
Vizuelno plesni performans, pod umetničkom direkcijom koreografa Milana Gromilića, umetničkog direktora Lafayette-a, upotpunio je magični glas naše poznate jazz umetnice Lene Kovačević, koja je bila specijalna gošća večeri.
Događaju su prisustvovali brojni prijatelji iz sveta show business-a i umetnosti kao što su: Maja Nikolić, Danijela Buzurović, Brana Antović, Nenad Radujević, Jelena Blečić, Miloš Nadaždin i mnogi drugi.
Jedan od ključnih momenata večeri bila je degustacija jedinstvenog “Moët & Chandon” Grand Vintage 2004, u ekskluzivnoj Jeroboam veličini. Ove specijalne boce, koje su podeljene sa našim gostima, upravo predstavljaju onaj jedinstven “Moët & Chandon” duh po kome je brend prepoznatljiv. Povodom velikog jubileja, ova limitirana serija proizvedena u samo 280 boca, sazrevala je u podrumima duže od 15 godina i sad je spremna da obeleži jubilarnu godišnjicu šampanjca “Moët & Chandon”, odražavajući izuzetnu kombinaciju zrelosti, kompleksnosti i harizme, koja ga čini savršenim za proslavu ovog zadivljujućeg trenutka Kuće.
Proslava u Beogradu je realizovana u saradnji sa kompanijom “Energystar International”, zvaničnim distributerom brenda “Moët & Chandon” u Srbiji.
O brendu “Moët & Chandon”
Osnovan 1743. od strane Kloda Moët-a, “Moet & Chandon” je doprineo da tokom proteklih vekova ceo svet upozna šampanjac.
Od samog početka, kuća “Moët & Chandon” je postala i ostala gospodar specijalnih i intimnih događaja. Prvo su kraljevski dvorovi Evrope bili očarani jedinstvenim stilom ovog šampanjca. Od početka 20. veka, posluživan je u Beloj kući i na događajima britanske kraljevske porodice, a od sedamdesetih godina, “Moët & Chandon” je šampanjac koji se koristi za najsvečanije atmosfere i proslave. Recimo i to da je on definisao i glamurozni način života Njujorka, inspirišući ceo svet.
Selekcija kuće “Maison” nudi jedinstvene šampanjce pogodne za sve prilike i ukuse. Od ikoničnog Moët Impériala do kolekcije Grand Vintage i ekstrovertnog Moët Rosé Impériala, svaki naš šampanjac karakterišu briljantna voćna aroma, zavodljivi ukusi i elegantna zrelost.
Foto: New Entertaiment office