Francuski institut i Muzička omladina Novog Sada organizuju koncert “KO JE KO U PARIZU”, koji će se održati u petak, 27. novembra u Svečanoj sali Gradske kuće. Ovo je još jedan u nizu programa u okviru FRANCUSKE MUZIČKE JESENI.
Učestvuju:
Kristijan BOROŠ, klarinet
Nemanja MIHAILOVIĆ, fagot
Vesna MIŠIĆ MILIKIĆ, klavir – Nataša SRDIĆ JAHN, klavir
Program počinje u 20,00 časova, a ULAZ JE SLOBODAN!
Kristijan Boroš (1986) osnovne studije završava 2009, a master 2010. godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi prof. mr Nikole Srdića. U junu 2013. završava postdiplomske studije u klasi prof. Alojza Brandhofera na Univerzitetu „Mocarteum“ u Salcburgu (Austrija).
Tokom školovanja ostvario je zapažene rezultate na takmičenjima i muzičkim festivalima. Pohađao je majstorske kurseve eminentnih profesora – J. Hlavača (Češka), M. Arinjona (Francuska), M. Bekavca i J. Kotara (Slovenija), Ž. Satmarija i B. Kovača (Mađarska), kao i majstorskе kursеve iz kamerne muzike kod profesora Norberta Girlingera (Austrija) i Boštjana Lipovšeka (Slovenija).
Pored brojnih solističkih koncerata održanih u zemlji i inostranstvu, ostvario je i zapažene nastupe s uglednim domaćim kamernim ansamblima i orkestrima.
Nemanja Mihailović (1985), studirao je u klasi profesora mr Mirka Isaeskog na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Tokom školovanja osvojio je niz nagrada na republičkim takmičenjima i festivalima muzičkih škola Srbije (1999, 2001 i 2003. godine). Bio je polaznik majstorskih kurseva za fagot kod Mauricija Paeza, Knuta Sanstevolda, kao i za kamernu muziku kod Viole Mokroš, Norberta Girlingera, Boštjana Lipovšeka i francuskog duvačkog kvinteta „Le concert impromptu“. Od 2010. do 2013. učestvovao je u projektima Nemačko-skandinavske omladinske filharmonije, na koncertima u velikoj sali Berlinske filharmonije i Hamburgu. Član je Vojvođanskog simfonijskog orkestra, „Orfelina“ i Novosadskog duvačkog kvinteta. Od 2008. godine zaposlen je kao solo fagotista operskog orkestra Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu. Svira na instrumentu graditelja Živana Šarčevića.
Vesna Mišić Milikić diplomirala i magistrirala je klavir na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi prof. Rite Kinke. Učestvovala je na majstorskim kursevima Arba Valdme, Rite Kinke, Kristofa Bernera, kao aktivni polaznik, a kao asistent bila je angažovana na majstorskim kursevima prof. Rite Kinke i Paula Gulde. Učesnica je i dobitnica nagrada na domaćim i međunarodnim takmičenjima (Novi Sad, Beograd, Rim, Bratislava). Sarađivala je i nastupala s eminentnim domaćim umetnicima i ansamblima. Zvanični je korepetitor Međunarodnog takmičenja „Anton Eberst“ u Novom Sadu (2008, 2010, 2012, 2014). Autorka je projekata francuske umetnosti – „Debussy Fest“ (2012), „Pulank – monah i mangup“ (2013), „1914: nada i beznađe“ (2014), koji su realizovani u gradovima Srbije pod pokroviteljstvom Francuskog instituta, a u zajedničkoj produkciji Muzičke omladine Novog Sada, Kulturnog centra Beograda i „Electe“ iz Subotice.
Radi kao vanredni profesor na predmetu korepeticija na klavirskoj katedri Akademije umetnosti u Novom Sadu.
Nataša Srdić Jahn (1981), započete studije u klasi prof. Rite Kinke na Akademiji umetnosti u Novom Sadu nastavlja i završava u klasi Frank-Imoa Cihnera na Muzičkom učilištu „Franc List” u Vajmaru. Godine 2009. uspešno je, s najvišom ocenom, završila i postdiplomske studije kamerne muzike u Vajmaru, u klasama profesora Ulriha Betza i Birgit Erihson (Trio „ABEEG“), kao i Larise Kondratjeve. Dobitnica je nagrada i priznanja na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Pored solističkih i kamernih koncerata u regionu i u inostranstvu, Nataša Srdić Jahn je dugi niz godina aktivna kao osnivačica i članica više ansambala moderne muzike u Srbiji i Nemačkoj, s kojima redovno koncertira na domaćoj i stranoj sceni (Italija, Slovenija, Ekvador, Liban itd.). Na Akademiji umetnosti u Novom Sadu zaposlena je od 2009. godine, kao viši stručni saradnik – korepetitor.
Autor i foto: NsHronika.rs