Kada kažemo “Mihano Momosa”, pomislimo na raskošne kreacije i haljine visoke elegancije. Pod interesantnim pseudonimom, ovaj mladi Zrenjaninac uspeo je da ostvari ogroman uspeh, već posle svog prvog izlaganja. U svet mode je ušao veoma spontano, radeći posao stiliste, koji mu je probudio želju za stvaranjem sopstvene modne bajke. Korišćenjem prefinjenih, baršunastih i kvalitetnih materijala, Mihailo je želeo da njegove kreacije probude u ženama osecaj nežnosti. Pored klasičnih kreacija, ovaj brend sadrži i mnogobrojne venčanice, koje se potpuno izdvajaju po svom specifičnom kroju. Svoje ideje Mihailo stvara u interesantnom studiju u Novom Sadu, koji je lično dizajnirao. Želeo je da stvori sopstveni kreativni prostor, poput kućice za lutke, u kojem će sa zadovoljstvom stvarati i uživati. Pri samom ulasku u studio, bajka se pokreće. Brojni, pažljivo odabrani detalji, neobičan nameštaj i haljine na svakom koraku stvaraju priču za sebe.
Izjavili ste da vam je ljubav uvek bila glavni izvor inspiracije. Da li ste upravo zbog toga krenuli da stvarate tako impresivne i romantične venčanice?
Verujem da jesam. Kroz svoje modele želim da pošaljem poruku koji su to moji prioriteti i moja osećanja, a čini mi se da moja publika to i prepoznaje. Lako mogu da razumem potrebu žene da bude voljena i drago mi je što mogu da učinim, da se na taj dan oseća posebno i da zrači istinskim zadovoljstvom.
Koji je najsvetliji trenutak u vašem radu? Onaj kada vam se ideje javljaju, ili kada na kraju vidite dame koje blistaju u vašim kreacijama?
To je jedan lanac u kom je svaka karika važna. Raduje me sam proces stvaranja i istinski u njemu uživam, a predivno je videti i lice žene kada obuče haljinu i zadovoljna je samom sobom. Onda je to kruna jednog rada. Međutim, ma koliko da je neka dama zadovoljna haljinom, ukoliko sam pravio kompromise i stvarao protiv sebe, neću biti ispunjen. Na kraju, ne bih mogao da izdvojim ni jedan korak kao najbitniji, nego bih to gledao kao jedan process koji, samo kada je u potpunosti zaokružen, donosi satisfakciju.
Da li u vašem budućem radu možemo da očekujemo i pokretanje muške linije, ili ćete ostati verni dizajniranju za nežniji pol?
Za sada to nije izvesno. Muški i ženski principi se bitno razlikuju, a u ovom trenutku sam ipak više posvećen ženama.
Kakav je osećaj znati da u vašim kreacijama, a pogotovo u venčanicama, svaka dama postaje savremena princeza, i dobija duh otmenosti, sofisticiranosti i bajkovitosti?
Ispunjava osećaj da ste deo nečijeg sna, da učestvujete u nečijim najsrećnijim momentima. Ali sve to stvara i osećaj velike odgovornosti, jer iz sezone u sezonu treba unaprediti, ili bar održati standarde koji brend “Mihano Momosa” čini ovakvim kakav je. Takođe, veliki je izazov ostati originalan i dosledan sebi, a da to ne podrazumeva i predvidivost.
S obzirom da ste za relativno kratko vreme stvorili veoma uspešan brend, šta bi poručili mladim dizajnerima, koji su na samom početku u svetu mode?
Poručio bih im da ostanu verni sebi, šta god da to njima predstavlja. Takođe bih naglasio da ne zaborave da živimo u potrošačkom društvu, koje od umetnika traži da bude oprezan sa pokazivanjem svoje kreativnosti. Ekscentričnim modelima je mesto na pisti, ali u komercijalnoj ponudi moraju da se nađu i nosive stvari.
Autor: Svetlana Obradović
Foto: Privatna arhiva, Instagram