Tokom sajma ITB u Berlinu koji predstavlja najznačajniji međunarodni sajam turizma, u okviru međunarodnog takmičenja “Das goldene Stadttor 2017”, promotivnom spotu “Crna Gora – Uvijek drugačija” dodeljena je druga nagrada u kategoriji za destinacije.
Za glumačku interpretaciju ideje zaslužni su glumci Branimir Popović, Dejan Ivanić, Radmila Božović i Sanja Popović.
O spotu i konceptu
Koristeći kao lajtmotiv jednu reč, tj. uzrečicu koja se tako često čuje u lokalnom jeziku, a koja ima bezbroj značenja (a nijedno opet sasvim precizno), ova ideja aludira na jedinstven karakter Crne Gore – na vrijednosti u njenoj svakodnevici, koje nije moguće do kraja “prevesti” jednom strancu. On jednostavno mora da ih doživi.
Koristeći se upravo ovom specifičnošću koja se srijeće kod lokalnog stanovništva, kao i raznolikošću i jedinstvenošću predjela i ponude Crne Gore u odnosu na druge destinacije, izgradila se cijela ideja spota.
Autor: NsHronika