Posle uživanja i provoda za pamćenje uz muziku Davida Guette, Grace Jones, LP, Carla Craiga, Bajage i instruktora, više od 3.500 posetilaca ovogodišnjeg EXIT festivala iskoristilo je mogućnost da se bezbedno i besplatno vrati kući, zahvaljujući akciji kompanije HEINEKEN Srbija – „Društvo, ko vozi kući?“.
Promovišući odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju na najposećenijem muzičkom festivalu u Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija je, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, poklanjala vaučere za besplatnu vožnju taksijem za dolazak ili odlazak sa Petrovaradinske tvrđave. Posetioci festivala preuzimali su taksi vaučere u okviru Enjoy Responsilby zone, gde su učestvovali u kratkom edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji i sa naočarima koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola vozili automobile na daljinsko upravljanje.
Za šest godina, koliko se sprovodi kampanju „Društvo, ko vozi kući?“, do sada je bezbedno prevezeno više od 250.000 ljudi, a kompanija HEINEKEN Srbija nastaviće da sprovodi ovu akciju i tokom predstojećih muzičkih letnjih festivala.
Izvor i foto: Heineken