Specijalno izdanje turističkog magazina “Hello! Travel: Vrnjačka Banja” promovisano je juče u Hotelu Fontana u Vrnjačkoj Banji.
Na 188 strana luksuznog dvojezičnog magazina, u izdanju magazina posvećenom promociji Vrnjačke Banje, čitaoci će biti u prilici da se upoznaju sa ovom kraljicom kontinentalnog turizma koja svoju turističku tradiciju neguje poslednjih 151 godinu i svim onim što Vrnjačka Banja može da ponudi od karakteristične hrane, lekovitih izvora, hotela preko festivala i kulturnih manifestacija do značajnih istorijskih spomenika i onoga što je najvrednije – gostoljubivih žitelja Banje.
Prisutnima su se obratili Boban Đurović, predsednik opštine Vrnjačka Banja i Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe.
Prema Đurovićevim rečima Vrnjačka Banja radi na stalnom unapređenju infrastrukture i obogaćivanju turističke ponude.
– U protekle dve godine naše mesto je postalo bogatije za sedam novih hotela, a izgrađena je i prva vrnjačka terma – navodi Đurović.
Prema rečima Roberta Čobana, fascinantno je to što Vrnjačka Banja beleži turističku tradiciju još od 1868. godine.
– Prošle nedelje sam bio u Madridu na proslavi 75 godina magazina Hola! po čijoj licenci radimo Hello! Travel i pokazao sam domaćinima broj posvećen Vrnjačkoj Banji – ostali su zatečeni da tako nešto postoji u Srbiji što je još jedan pokazatelj da radimo pravu stvar izdavanjem ovakvog magazina. Izdanje na srpskom i engleskom ga čini dostupnim domaćim i stranim turistima – rekao je Čoban.
Pored ambasadora Kipra Konstantinosa Eliadesa, prijemu su prisustvovali predstavnici lokalne samouprave Vrnjačka Banja, Turističke organizacije Vrnjačka Banja, kompanije Energo-Tehnika Južna Bačka, predstavnici banjskih hotela i brojni gosti.
Color Media Communications realizovala je ovo izdanje magazina u saradnji sa opštinom Vrnjačka Banja, Turističkom organizacijom Vrnjačke Banje i lokalnim hotelima.