Kao i većina javnih komunalnih preduzeća u Novom Sadu, i JKP “Novosadska toplana” preduzelo je sve korake u primeni preporuka i mera koje je propisala Vlada Republike Srbije tokom vanrednog stanja uvedenog zbog pandemije virusa Kovid-19.
Kako za “Dnevnik” kaže direktor JKP “Novosadska toplana” Dobrosav Arsović: “Svi rukovodioci organizacionih jedinica ovlašćeni su da, u okviru svojih organizacionih jedinica, rad organizuju tako da tokom radnog vremena u radnom prostoru, odnosno u kancelarijama koje se redovno dezinfikuju, bude preporučen broj ljudi u odnosu na kvadratne metre radnog prostora.”
On dodaje da je obezbeđena dovoljna količina zaštitne opreme – maski i rukavica, kao i dezinfekcionih sredstava i onih za ličnu higijenu, a zaposleni se redovno, putem SMS poruka, obaveštavaju o merama ponašanja koje je potrebno preduzeti radi očuvanja zdravlja.
U cilju sprečavanja širenja virusa, korisnicima usluga onemogućen je pristup prostorijama “Novosadske toplane”. Stoga su za sva pitanja i reklamacije na kvalitet usluga, svakog dana od 6 do 22 časa otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853, kao i broj 0800/100-021. Korisnici usluga mogu im se obratiti i putem imejl-adrese osjnstoplana.rs.
“Moram da istaknem da su radnici ‘Novosadske toplane’, i u ovim teškim danima punim neizvesnosti, pokazali visok stepen društvene odgovornosti”, naglašava Arsović.
Uz to, kako dodaje, pokazali su spremnost da svojim profesionalizmom i stručnošću ne iznevere visoko postavljene standarde kvaliteta usluga, radeći danonoćno u tri smene.
Proteklih desetak dana vremenske prilike se menjaju, a dnevna temperatura varira od 15 do 25 stepeni, međutim, jutra i večeri su i dalje prohladni. Stoga su i radijatori u objektima koji su priključeni na daljinski sistem grejanja još uvek topli. Iz “Toplane” podsećaju na to da se, u skladu s Odlukom o snabdevanju toplotnom energijom iz toplifikacionog sistema grada Novog Sada, odnosno u skladu s vremenskim uslovima i režimom rada, isporuka toplotne energije za grejanje objekata priključenih na sistema daljinskog grejanja nastavlja do 15. maja da bi tokom vanrednog stanja i pojačanog boravka građana u domovima temperature bile optimalne i boravak u zatvorenom prijatan.
“Pouzdanost tehničkog sistema tokom grejne sezone u najvećoj meri je rezultat obimnih radova u proteklom periodu. Višegodišnja velika ulaganja u vrelovodnu mrežu, dodaje, za rezultat imaju značajno smanjen broj havarija, odnosno curenja na mreži, dok su havarije koje se dešavaju znatno manjeg obima, brže se saniraju, za manji broj objekata dolazi do prekida u isporuci toplotne energije, a često korisnici, u vidu pada temperature u objektima, ni ne osete da je do havarije došlo”, naglašava Arsović.
“Planovi za građevinsku sezonu 2020. godine su napravljeni, dok će obim i dinamika realizacije zavisiti od razvoja situacije s uvedenim vanrednim stanjem povodom pandemije virusa Kovid-19”, zaključuje Arsović.
Izvor: Dnevnik
Foto: Pixabay