Kompanija Color Media Communications pod pokroviteljstvom Direktorata za radijacionu i nuklearnu sigurnost i bezbednost Srbije, a uz podršku Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine i tokom 2021. godine sprovodi kampanju “Zelena Srbija”.
U sklopu kampanje “Zelena Srbija” biće organizovana sadnja u 10 gradova i opština Srbije kako bismo podigli svest građana, lokalnih samouprava i kompanija o tome koliko je značajno ozelenjavanje Srbije.
Direktorat za radijacionu i nuklearnu sigurnost i bezbednost Srbije, kao društveno odgovorna institucija ovom kampanjom želi da doprinese podizanju svesti po pitanju ove teme i razmeni iskustava sa zemljama koje imaju diplomatska predstavništva u Beogradu.
Kikinda je peti grad u ovoj godini od planiranih 10 gradova i opština koja je prepoznala značaj ovog projekta i omogućila da se sadnice nekoliko različitih biljnih vrsta, u okviru kampanje „Zelena Srbija“ sutra zasade u novom stambenom bloku u Ulici Pere Segedinca.
Prisutnima će se ovom prilikom obratiti:
- Nikola Lukač, gradonačelnik Kikinde,
- Nemanja Erceg, pomoćnik pokrajinskog sekretara za urbanizam i zaštitu životne sredine,
- Slađan Velinov, direktor Direktorata za radijacionu i nuklearnu sigurnost i bezbednost Srbije,
- João Melo Alvim, zamenik šefa Misije, ambasade Portugala u Srbiji,
- Roland Kokai, direktor Javnog Preduzeća Vojvodinašume,
- Branislav Kosanović, direktor sub regiona, OTP banka Srbije,
- Aleksandra Mirić, Specijalista CSR, LIDL.
Prethodno ove godine sadnja je organizovana u Zrenjaninu, Bačkoj Palanci, Priboju i Topoli, a tokom 2020. godine u okviru kampanje “Zelena Srbija” posetili smo i sadnicama oplemenili sledeće gradove i opštine: Apatinu, Somboru, Čačku, Šapcu, Beočinu, Surčinu, Vranju, Novom Bečeju, Baču i Zaječaru.
Partneri ovogodišnje kampanje “Zelena Srbija” su Javno preduzeće Vojvodinašume, OTP banka Srbije, kompanije Lidl i Telenor.