Početna Aktuelno Robert Čoban u žiriju prestižne nagrade SoMo Borac

Robert Čoban u žiriju prestižne nagrade SoMo Borac

0

Prijave su moguće od 1. do 25. septembra.

Nakon otvaranja prijava za ovogodišnje izdanje SoMo Borca by Aleph koje će se održati 25. oktobra u Zagrebu, poznato je i koji regionalni stručnjaci će odlučivati koji projekti su se najviše istakli i zaslužili vredno priznanje. Ovogodišnje predsednice žirija su Maja Blumenšajn, direktorica sektora novih medija na Novoj TV u Media streamu te Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki u Advertising streamu.

SoMo Borac već 12 godina zaredom nagrađuje najbolje digitalne projekte i kampanje u regionu, a prošle godine oboren je i rekord u broju prijava te se više od 230 projekata iz šest država regiona takmičilo za prestižnu nagradu.

Tako je SoMo Borac, osim nagrađivanja najuspješnijih digitalnih projekata, sjajna prilika za povezivanje i međusobnu razmjenu iskustava regionalnih stručnjaka na području digitalnog marketinga i digitalnog izdavaštva, ali i prilika za dukaciju kroz predavanja koja pokrivaju aktualne i relevantne teme iz industrije pokrepljenje regionalnim i globalnim primerima.

Prošle godine, kao suorganizator SoMo Borca by Aleph, pridružilo se i Hrvatsko društvo digitalnih izdavača (HUDI), s ciljem jačanja Media streama i podrške u dijeljenju znanja i resursa među zajednicom digitalnih izdavača.

U Media streamu, izdavači svoje projekte mogu prijaviti u 5 kategorija, od kojih je novost ‘Best media Feature’ u kojoj prijavitelji mogu pokazati specifične delove svojih postojećih proizvoda koji su značajno unapređeni ili inovirani. Osim toga, radovi će se nagrađivati u kategorijama: Digital Product of the Year, Design of the Year, i SoMo Native.

Maja Blumenšajn, direktorka sektora novih medija Nove TV i predsednica medijskog žirija istakla je: “SoMo Borac je takmičenje koje se stalno prilagođava na tržištu i trudi se da svake godine prikaže najbolje projekte, vodeći računa o specifičnostima medijske struke. Zahvalna sam organizatorima na poverenju koje su mi ukazali i predsedanje ovim, izuzetnim sastavom žirija nešto je čemu se jako radujem. Unatoč zahtevnom tempu ove superizborne, supersportske i po mnogo čemu drugom sadržajno bogate godine, kolege iz različitih medija pokazale su izuzetnu kreativnost i inovativnost, pa je pred nama težak zadatak da odaberemo najboljeg”.

Predstavnici media žirija iz Srbije su Robert Čoban (Color Press Group), Ana Marković (Wireless Media Group), Pavle Savović (Telegraf), Marko Stjepanović (Ringier) i Jelena Tušup (United Media), a ceo žiri dostupan je na web stranici SoMo Borca.

Advertising stream ove je godine uveo novu kategoriju ‘Digital product’ koja nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja. Osim nove kategorije, članovi advertising žirija odabrat će pobjednike u još 10 kategorija: SoMo Social Strategy, SoMo Content, Tik Tok, Digitalna aktivacija, Digitalni mix, SoMo Tech, Somoritanac, SoMo Global, SoMo Growth, Digital OOH, a partner projekta nekome od dobitnika dodjeljuje i Special Mention by Aleph nagradu koja fokus stavlja na efektivnost i inovativnost u digitalnom marketingu.

“Pre svega, moram da kažem da je velika čast, ali i velika odgovornost biti predsednik žirija u ocenjivanju radova koji iz godine u godinu pomeraju granice. U svakom slučaju, radujem se što ću videti šta je urađeno na regionalnoj digitalnoj sceni. Ocjenjivački proces je uvijek zahtjevan, ali izuzetno inspirativan proces u kojem učimo i nešto novo i širimo vidike, što je poenta SoMo Borca čiji je cilj razmjena znanja, iskustava i ideja“, rekla je Ksenija Latković Kozarac, direktor digitalnih komunikacija u Podravki, predsjednik žirija za oglašavanje.

Predstavnici advertising žirija iz Srbije su: Zorana Vučićević (Fullhouse Ogilvy), Ana Cvetković (Friday Finally), Voljena Daničić (Direct Media United Solutions), Ivan Kordić (PerformLabs), Zdravko Kravaršan (DRV), Milena Maksić (Ovation BBDO), Igor Radulović (Žiška), Lea tanković (Communis), Vladimir Zarić (Ananas), Ivan Živković (Pioniri) i David Žarković (Executive Group), a ceo žiri možete videti na linku.

Izvor: NS Hronika
Foto: Promo