Akcija “Pomozimo našim starijim sugrađanima” koju je pokrenula kompanija Color Media Communications, naišla je na veliki odziv Novosađana koji rado pomažu starijim i najugroženijim građanima oko snabdevanja namirnicama, lekovima, ili pak šetnji kućnih ljubimaca, budući da im je izlazak na ulice grada zabranjen usled proglašenja vanrednog stanja zbog pandemije virusa korona.
Među volonterima koji su se odazvali i priključili našoj akciji našla se i osamnaestogodišnja Nevena Cicović koja je za našu akciju saznala putem reklame na društvenim mrežama i odmah odlučila da se prijavi.
“Iako sam se još pre dve – tri godine prijavila u Crveni krst gde sam kratko učestvovala u nekim akcijama, ovo je, ipak, prva konkretna humanitarna akcija u kojoj zaista pomažem nekome na terenu. Za volontiranje se nisam prijavila samo ja, već su se uključili i moj brat i najbolja drugarica”, kaže Nevena, koja ističe da pri volontiranju posebno uživa budući da je, uglavnom zadužena za šetanje kućnih ljubimaca.
“Organizatori se trude da svi dobijemo zadatke u našem neposrednom komšiluku, zbog poteškoća sa gradskim prevozom, kao i da naša zaduženja budu usklađena sa našim obavezama, raspoloživim slobodnim vremenom i mogućnostima. Veoma me raduje što sam do sada uglavnom dobijala zadatke da šetam kućne ljubimce, jer mnogo volim životinje, a nisam u mogućnosti da imam sopstvenog psa, pa mi volontiranje, osim što znam da sam nekome od koristi čini i dodatno posebno zadovoljstvo. Takođe, izuzetno me dirnu u reakcije starijih građana koji nam se obraduju kada nas vide na vratima, pa rado sa nama malo i porazgovaraju, što verujem da im bar malo umanji osećaj usamljenosti”, priča naša sagovornica i dodaje da ne želi da odustane od volontiranja, iako ne nailazi svuda na razumevanje zbog svojih postupaka.
“Neki naši porodični prijatelji su protiv mog i bratovog volontiranja, jer imaju predrasude da se bespotrebno izlažemo opasnosti i riziku da se zarazimo i obolimo. Međutim, naši roditelji nas u potpunosti podržavaju i smatraju da, ako smo na adekvatan način zaštićeni, kao što jesmo, ne može ništa loše da nam se dogodi”, poručuje Nevena za kraj našeg razgovora i kaže da veruje da “baš zbog toga što je u pitanju humanitaran rad, ništa loše svim učesnicima akcije ne može da se desi.”
Svi stariji građani sa teritorije Novog Sada (60+) kojima je potrebna pomoć prilikom nabavke osnovnih životnih namirnica, plaćanja računa, šetnje kućnih je i drugih poslova koje treba da obave izvan svojih stanova i kuća, mogu da se jave na telefon: 021/472-05-12 i 063/37-60-80 svakim radnim danom od 09.00 do 16.00, a vikendom od 09.00 do 14.00 časova.
Call-centar CMC radi u saradnji sa Gradom Novim Sadom i Crvenim krstom Novog Sada. Svi volonteri CMC imaće i legitimacije Crvenog krsta.
Pozivamo sve prijatelje kompanije i naše sugrađane koji žele da nam pomognu da se jave na navedeni broj telefona.
Autor: NsHronika
Foto: Pixabay