Akcija “Pomozimo našim starijim sugrađanima” koju je pokrenula kompanija Color Media Communications, naišla je na veliki odziv Novosađana koji rado pomažu starijim i najugroženijim građanima oko snabdevanja namirnicama, lekovima, ili pak šetnji kućnih ljubimaca, budući da im je izlazak na ulice grada zabranjen usled proglašenja vanrednog stanja zbog pandemije virusa korona.
Među našim volonterima našao se i dvadesetogodišnji Nikola Anđelković, zaposlen kao konobar u ugostiteljskom objektu, koji se do sada nije bavio humanitarnim radom, ali je, sada, kada je lokal u kom radi zatvoren, uvideo da bi bilo korisno da svoje slobodno vreme, kojeg sada ima na pretek, uloži u nešto koorisno, odnosno da pomogne najugroženijim sugrađanima.
“Trenutna situacija je nova za sve nas i svi učimo kako da joj se prilagodimo, a moja dosadašnja iskustva su veoma pozitivna. U svom neposrednom komšiluku nabavljam namirnice i lekove starijim sugrađanima koji su se prijavili i zatražili pomoć preko vašeg Call-centra, i izuzetno sam zadovoljan kako sve do sada funkcioniše. Naši stariji građani koji se nalaze u kućnoj izolaciji su veoma zahvalni što su se mladi ljudi organizovali da im pomognu da što lakše podnesu i preguraju ova teška vremena, a veoma je lep osećaj kada znate da ste nekome pomogli i ulepšali dan”, priča Nikola za naš portal i poručuje svim mladim ljudima, koji sada imaju mnogo slobodnog vremena, budući da ne idu u školu, na predavanja, treninge, ili pak posao, da se uključe u pomoć komšijama koji, zbog starosti ili bolesti, trenutno nisu u stanju da se sami staraju o sebi, umesto što uzaludno troše svoje vreme kod kuće, između četiri zida.
“Pomoći nekome nije mnogo komplikovano, a našim starijim sugrađanima sada svaka pomoć veoma znači”, kaže Nikola, i dodaje da “nije sramota tražiti pomoć, a svi sugrađani kojima je ona neophodna treba da se jave na raspoložive brojeve telefona, jer postoji velik broj mladih ljudi koji su spremni da im olakšaju život u ovoj komplikovanoj situaciji”, kaže naš sagovornik i naglašava da se sve ovo radi pre svega “za njihovo dobro, kako bi se sačuvalo zdravlje najugroženijih građana”, a da oni, koji krše mere zabrane kretanja samo otežavaju ovu situaciju, a “svima bi u cilju trebalo da bude da se sve ovo što pre završi, što jedino možemo postići odgovornim ponašanjem”.
Svi stariji građani sa teritorije Novog Sada (60+) kojima je potrebna pomoć prilikom nabavke osnovnih životnih namirnica, plaćanja računa, šetnje kućnih je i drugih poslova koje treba da obave izvan svojih stanova i kuća, mogu da se jave na telefon: 021/472-05-12 i 063/37-60-80 svakim radnim danom od 09.00 do 16.00, a vikendom od 09.00 do 14.00 časova.
Call-centar CMC radi u saradnji sa Gradom Novim Sadom i Crvenim krstom Novog Sada. Svi volonteri CMC imaće i legitimacije Crvenog krsta.
Pozivamo sve prijatelje kompanije i naše sugrađane koji žele da nam pomognu da se jave na navedeni broj telefona.
Autor: NsHronika
Foto: Privatna arhiva