Sedmu godinu zaredom, kompanija “Color Media Communciations”, organizuje u Novom Sadu najveću regionalnu konferenciju posvećenu gastronomiji, vinu i pivu “Food Talk”.
Kao i predhodne godine, konferencija se održava u Hotelu “Sheraton Novi Sad” u utorak 4. juna. Uz priče o hrani, pivu i vinu, degustacije i studije slučaja okupljamo najpoznatija imena regiona iz sveta gastronomije, ambasade, hotele, restorane, gazdinstva i kompanije koji diktiraju trendove.
Ovom prilikom naš sagovornik bila je i Tijana Ivković, poznata kao Pivokosa pod kakvim imenom vodi i YouTube kanal.
Kako si dobila ideju za tvoj YT kanal i šta za tebe predstavlja kuvanje?
– Ideju za YT kanal dobila sam u stanju bunila od gladi, u trenutku kada sam bila na dijeti a jedino što mi je bilo u mislima su bile špagete i onda sam iz nekog razloga odlučila da je kršenje dijete u svrhu snimanja videa opravdano. Kuvanje za mene predstavlja neophodan korak ka mom omiljenom hobiju, a to je jedenje u ogromnim količinama (za neogromne pare).
U svojim postovima prvenstveno se obraćaš studentima i mladima koji su se osamostalili i otrgli od mamine kuhinje. Koliko su mladi danas generalno zainteresovani za kuvanje?
– Mladi su zainteresovaniji za kuvanje nego što sam očekivala pored svih aplikacija za dostavu.
S obzirom da i sama često eksperimetišeš u kuhinji I praviš nešto novo, koja je najkomičnija situacija koja ti se prilikom kuvanja dogodila i da li si je podelila sa svojim pratiocima i kako su oni na nju reagovali?
– Prvi put kad sam pravila cimet rolnice, razbila sam jedno jaje o “sto”, a zapravo o svoj telefon koji je bio na stolu. Naravno da je to bilo u toku snimanja i naravno postavila sam na moj YT kanal ceo klip, čak ga i ponovila u slow motion-u.
Možeš li da zamisliš obrok ili izlazak u grad bez mobilnog telefona?
– Obrok mogu da zamislim bez telefona, čak ne znam šta će mi s obzirom da uvek jedem sa obe ruke, a u grad ne izlazim ni sa telefonom, a kamoli bez.
Po vašem iskustvu, šta mislite da li su mladi (ali i mi stariji) počeli previše ozbiljno da shvatamo život na društvenim mrežama i da težimo ka “savršenstvu” koje je zapravo rezultat raznih filtera, ili verujete da influenseri i jutjuberi mogu i pozitivno da deluju na svoje pratioce?
– Mislim da su mladi svesniji nego što im priznajemo (ili oni priznaju), i da su filteri postali toliko mainstream da su svi svesni da to nije stvarnost, za razliku od pre 15 godina kada su to radili samo eksperti, za razne magazine, pa smo svi tripovali da zvezde tako zapravo izgledaju. Danas znas tačno koliko i koje je operacije Kajli Džener imala i koje aplikacije koristi da “fejstjunuje” svoj izgled. S obzirom da influence i znači “uticaj”, influenserima je u imenu da utiču na ljude, a naravno da taj uticaj može biti i pozitivan i negativan.
Kompletan program i sve detalje konferencije možete pogledati na linku: www.color.rs/foodtalk2019
Konferencija se održava uz podršku Grada Novog Sada, Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, Pokrajinskog sekretarijata za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Udruženja malih nezavisnih pivara Srbije, a podržale su je kompanije: Imlek, Unicef, AMS Osiguranje, Uncle Ben’s, Best Fest.