“Cilj je da se građanima olakša proces ulaganja reklamacija. Trostruko su uvećani kapaciteti na šalterima gde se ulažu reklamacije, produženo je radno vreme šaltera, a reklamacije građani mogu da ulože i onlajn preko platforme EPS-a ‘Uvid u račun’. Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovede mere urodile plodom”, rekla je Đedović Handanović.
Podsećamo da Novosađani probleme sa računima za struju imaju već mesecima.
Brojni građani iz meseca u mesec stoje ispred zgrade Elektrovojvodine i satima čekaju kako bi uložili žalbe.
Osim kašnjenja samih računa, građanima su počeli da pristižu nerealno veliki računi, kao i navodni prethodni dugovi. Građani se žale i na odbijanje reklamacija.
U Elektrodistribuciji Srbije, koja je zadužena za očitavanje brojila i informacije koje se kasnije prosleđuju Elektroprivredi Srbije kako bi se izdali računi, tek pre nekoliko dana su se izvinili građanima i najavili korekcije računa.
Kao opravdanje, ponovili su da su u Vojvodini, posle 20 godina, uvedeni novi softveri i da zbog toga deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese.