Počeli su radovi na izgradnji podvožnjaka u Kisačkoj ulici u Novom Sadu u okviru projekta rekonstrukcije pruge za velike brzine Beograd – Novi Sad – Subotica, zbog čega je i zatvoren za drumski saobraćaj.
PR menadžer Infrastrukture železnice Srbije, Nenad Stanisavljević, za Radio Novi Sad kaže da su radovi zvanično počeli u nedelju 3. oktobra.
“Nadvožnjak u Kisačkoj ulici nije predviđen za velike brzine i zbog toga je neophodno da bude srušen. Ti radovi će trajati 20-ak narednih dana, a radove izvodi konzorcijum kineskih kompanija, koji i gradi deo brze pruge kroz Srbiju, i prva faza je rušenje postojećeg podvožnjaka”, kaže Stanisavljević.
S obzirom na to da se govori o gusto naseljenom delu grada sa frekventni saobraćajem, neće se koristiti sistem miniranja, koji je brži, već će se ručno-mašinski rušiti, rekao je sagovornik.
Nakon toga, kreće gradnja novog podvožnjaka, koji će biti dugačak 41 i visok oko 4.5 metra i u potpunosti zadovoljavati standarde za vozove velikih brzina.
Infrastruktura Železnice se izvinjava Novosađanima što će morati da istrpe saobraćajne gužve narednih nekoliko meseci, jer se radi o projektu koji je složen i jedinstven i jedino ovako izvodljiv.
Izgradnja nadvožnjaka u Kisačkoj je praktično jedna od poslednjih faza u izgradnji brze pruge Beograd – Novi Sad i njen završetak će praktično označiti i kraj tog projekta.
“Ovo je peti ili šesti nadovožnjak u Gradu, koji je u funkciji brze pruge, tako da će, nadamo se, kraj ovog projekta značiti i brži i funkcionalniji drumski gradski prevoz”, rekao je Stanisavljević.
Izvor: RTV
Foto: Pixabay