Elektrodistribucija Srbije oglasila se povodom saopštenja LSV koji je zatražio da se hitno reši problem koji imaju mnogi građani, a vezan je za očitavanje brojila za struju i visoke račune.
“Tvrdnje Lige socijaldemokrata Vojvodine o navodnom neočitavanju pametnih brojila su potpuno netačne i koriste se za politizaciju projekta koji unapređuje i modernizuje energetski sistem”, saopštava EDS.
Oni tvrde da su “sva brojila koja su postavljena u okviru projekta finansiranog iz donacije EU očitana” i da je “potpuna izmišljotina da ne rade”.
“Za sve korisnike potrošnja je memorisana u brojilima i očitana, ali, kako su građani već obavešteni, u Vojvodini je posle 20 godina uvođen novi softver i deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Proces modernizacije i primene novog softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i, na žalost, dolazilo je do određenih zastoja što se odrazilo i na kašnjenje računa kod jednog broja korisnika”, navode u Elektrodistribuciji Srbije.
Tvrde da će “svi korisnici koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiti ispravke računa od snabdevača”.
“Nastale probleme rešavamo zajedno sa EPS Snabdevanjem i korisnici neće biti oštećeni. Eventualne reklamacije korisnici mogu da pošalju mejlom, bez potrebe da dolaze na šalter”, stoji u saopštenju Elektrodistribucije Srbije.
Podsećamo da su već mesecima ispred zgrade Elektroprivrede Srbije u Novom Sadu dugački redovi građana koji čekaju kako bi uložili žalbu na račun za struju.
Tako je i ovih dana, jer su pojedinim građanima ponovo stigli loše očitani i uvećani računi za prethodni mesec.
Izvor: 021.rs
Foto: Arhiva