IV Regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima održaće se 5. novembra u Beogradu, u Asocijaciji medija Srbije, pod nazivom Razvoj medijskih brendova – da li smo spremni na promene?
Konferenciju organizuju Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine, Delegacije EU u Srbiji i EU Info Centra.
Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija i koliko su menadžmenti medija spremni da eksperimentišu sa svojim medija brendom/brendovima.
Na konferenciji će se postaviti i pitanje u kolikoj meri se tržište uključuje u proces razvoja manjinskih medijskih brendova i da li je horizontalno i vertikalno povezivanje manjinskih i lokalnih medija – novina ili jedini izlaz. Učesnici konferencije, renomirani stručnjaci iz Srbije i regiona i zainteresovana šira javnost takođe će imati priliku da sagledaju medijsku sadašnjicu kroz pokušaj da odgovore na pitanje da li je proces promena u medijima indikator prevazilaženja dominacije politike u životu društva?
Cilj konferencije jeste da se kroz tri panela kod manjinskih i lokalnih medija unapredi razumevanje za potrebu i nužnost razvijanja novih komunikacionih strategija prema zajednicama sa kojima komuniciraju, prema novoj čitalačkoj publici i prema većinskom narodu i drugim manjinskim zajednicama kako bi ih zainteresovali za događanja u svojoj zajednici.
Konferencija počinje u 9:30 časova a kotizacija za učesnike je 10.000 dinara.
Prijavu na konferenciju možete popuniti u odeljku Prijavni list.
Generalni sponzor IV Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima je NLB Bank. Partneri konferencije su i kompanije Gorenje , Triglav i Bel Medic Group.
AGENDA KONFERENCIJE
I PANEL: FIZIKA I METAFIZIKA MEDIJA – SVET NA TACNI ILI U LONCU?
Moderacija: Kokai Péter, Magyar Szó
- Zaneta Skerlev, BBC London
- Robert Čoban, vlasnik izdavačke kuće Color Press Group
- Zoltan Kozma, glavni urednik RTV Pannon
- Ljubica Marković, Team Leader EU Info Centar
- Atila Marton, odgovorni urednik 2. programa RTV Vojvodine
II PANEL: EKSPERIMENT KAO KLJUČ RAZVOJA
Moderacija: Nataša Heror, Heror Media Pont
- Ladeja Godina Košir, su-osnivačica i izvršna direktorka Giacomelli Media Ltd
- Branko Greganović, Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke
- Narcis Selimić, Partner Research & Solutions
- Tamara Krstić, direktorica marketinga, FIMEK i Pravni fakultet za privredu i pravosuđe, Novi Sad
- Lynne Montgomery, potpredsednica Cotrugli Business School
- Dubravka Urošević, Regional Account Director Universal Media tbc
III PANEL: PROMENE U LOKALNIM I MANJINSKIM MEDIJIMA
Moderacija: Jurij Giacomelli, osnivač i izvršni direktor Giacomelli media Ltd
- Bojan Brezigar, Predsednik UO Primorski dnevnik, Slovenija
- Maurizio Tremul, Predsednik UO Italijanska Unija, Slovenija
- Massimo Sbarbaro, osnivač i direktor Rubedo, Slovenija
- Nataša Heror, osnivačica i direktorka, Heror Media Pont
PARTNERI KONFERENCIJE:
Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media & Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija
Mesto održavanja: Asocijacija medija Srbije, Ljube Jovanovića 9c, Beograd
Datum: četvrtak, 5. novembar 2015.
Autor: nshronika.rs