Povodom predstavljanja investicija koje su “Heineken” pivaru u Novom Sadu učinile jednom od tehnoloških najnaprednijih u regionu, poznata kompanija okupila je ambasadora Holandije u Srbiji, Nj. E. Josta Reinćesa, predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovića i gradonačelnika Novog Sada Milana Đurića, kao i brojne novinare koji su mogli da se uvere u proizvodne inovacije.
Neda Đokić, direktorka kompanije “Heineken Srbija”, ugostila je visoke zvaničnike tako što ih je prvo sprovela kroz proizvodni pogon, nakog čega su održali kratki sastanak, a potom su se svi obratili novinarima.
Prva se okupljenima obratila Neda Đokić, koja je poželela dobrodošlicu svima i poručila da je kompanija “Heineken Srbija” od 2017. godine lider na srpskom tržištu piva sa brendovima kao što su “Heineken”, “Birra Moretti”, “Laško”, “Amstel” i “Zaječarsko”, ali i da tu ulogu nastoje da opravdaju vrednim investicijama koje, samo u prethodne dve godine, iznose 16 miliona evra.
“Ovim investicijama unapređena je proizvodna efikasnost za 50 procenata i smanjena emisija zagađenja za 70 procenata, dok je uspostavljen i sistem otpadnih voda”, rekla je Đokić.
Nj. E. Jost Reinćes, ambasasador Holandije, istakao je da zajednica holandskih kompanija u Srbiji raste, kao i da je prihod koji one zajedno ostvaruju premašio milijardu evra. Dodao je i da su holandske pivare tradicionalno dobre u proizvodnji piva, ali i da je dobra stvar kada se tradicija i inovativnost u vidu novih tehnologija udruže, kao što je to ovde slučaj.
Milan Đurić je rekao da poslovanje kompanije kao što je “Heineken” u Novom Sadu znači da ovaj grad ima odlično privredno okruženje i izrazio nadu da će kompanija povećati proizvodnju i izaći na nova tržišta kako bi, pored trenutno 200 zaposlenih, ova pivara mogla da uposli još ljudi.
“Raduje me što kompanije poštuju mesto u kome posluju”, rekao je Đurić i dodao da se to u ovom slučaju vidi po učestvovanju “Heinekena” u društveno korisnim akcijama, kao kada su zaposleni sadili drveće, ali i po tome što je fokus na održivom poslovanju i umerenosti u potrošnji energije i prirodnih resursa.
Predsednik Pokrajinske vlade, Igor Mirović, obraćanje je započeo podacima koji govore da je u martu dostignut rekordno nizak broj nezaposlenosti u Vojvodini, da bi se potom osvrnuo na investicije kompanije “Heineken”, rekavši da mu je drago što postoji poverenje u lokalni tim i zaposlene, ali i da će pokrajina ponuditi finansijske podsticaje za proizvođače sirovina koje se koriste u pivari kako bi imali veći udeo u procesu proizvodnje. Završio je izlaganje poželevši poslovni uspeh kompaniji i svim zaposlenima.
Kompanija “Heineken” je, pored pomenutih dostignuća postignutih investicijama, uspostavila ili usavršila pogone za punjenje i etiketiranje koji sada spadaju među najsavremenije, ali je i povećanu proizvodnju, uz inovativnu tehnologiju, uspela da učini održivijom, tako što će emitovati manje zagađenja i trošiti manje prirodnih resursa.
Foto: Mladen Sekulić