Novi sistem zakazivanja pregleda na Poliklinici Kliničkog centra Vojvodine i dalje zbunjuje građane koji žele da provere svoje zdravlje. Primena informacionog sistema zakazivanja pacijenata još uvek nije pokazala rezultate u Novom Sadu, s obzirom na to da veliki broj građana i dalje fizički odlazi da zakaže preglede.
Kada je pre nešto više od nedelju dana jedan Novosađanin otišao da zakaže pregled na Imunologiji, rečeno mu je da to ne može da uradi, objašnjava on za 021.
“Rekli su nam da dođemo sutradan, ali bez ikakvog objašnjenja o čemu se radi. Nas 50 je stajalo u redu uzaludno. Ne znam o čemu je reč, a malo je reći da su nam važni pregledi”, kazao je on.
U Kliničkom centru Vojvodine kažu da je problem nastao jer je u Službi za zakazivanje radio samo jedan operater, kojem je obim posla bio značajno uvećan. On je, kako je rečeno za 021, rekao pacijentima da se jave sutradan putem telefona kako bi zakazali pregled.
Nakon evidentiranja pacijenta, KCV je dužan da mu u roku od 30 dana zakaže prvi pregled. Građani koji treba da se pregledaju i evidentiraju, a nakon dobijanja rasporeda lekara, oni se prvo pozivaju, a preostali termini se raspoređuju pacijentima koji se kasnije jave.
“Dužni smo da ispoštujemo redosled javljanja, a evidentirani pacijenti su se javili Službi pre pacijenata koji su došli na šalter da zakažu pregled. U datom momentu, administrativni operater nije imao tačan uvid u broj slobodnih termina, te je dao informaciju da se Službi jave narednog dana”, navode u KCV.
Inače, 021.rs je već pisao o redovima na Poliklinici usled zakazivanja pregleda. Tada su građani rekli da nemaju mnogo poverenja u kol centar, te da radije dolaze lično da zakažu pregled.
Pacijentima je takođe omogućeno zakazivanje pregleda preko portala “mojdoktor”.
Autor: Zoran Strika
Foto: 021