Loukost kompanije, čarter letovi i avio-taksi trebalo bi da od 2020. godine sleću i na Aerodrom “Čenej”.
Naime, Skupština Novog Sada usvojila je nedavno predlog da se izradi plan detaljne regulacije Aerodroma “Novi Sad – Čenej”, a plan bi u naredna četiri meseca trebalo da izradi gradski Zavod za urbanizam, a odnosi se na 148 hektara sportsko-poljoprivrednog aerodroma koji bi trebalo da do 2020. godine preraste u regionalnu vazdušnu luku.
Kako piše “Blic”, o čenejskom aerodromu bi brinuo Aeroklub “Novi Sad”. Predsednik ovog kluba Dragoljub Samardžić ističe da bi ta vazdušna luka trebalo da omogući odvijanje redovnog linijskog saobraćaja, jeftinog avio-saobraćaja, turističke i radničke čarter letove, te avio taksi-usluge, dok će zadržati i sadašnju sportsko-poljoprivrednu namenu.
– Mi želimo da napravimo aerodrom koji će biti od regionalnog značaja. To znači da putnici iz Vojvodine i Novog Sada ne moraju više da idu u Beograd da bi, recimo, stigli do Istanbula, Soluna, Zagreba, Dubrovnika ili Banjaluke – objasnio je Samardžić.
U Aeroklubu “Novi Sad” su već započeli pripreme da Novi Sad postane međunarodni aerodrom za sletanje malih i sportsko-poslovnih aviona, tako da su već spremne prostorije za carinu i pograničnu policiju, a oni koji budu sletali u Novi Sad moraće da se najave 24 sata ranije kako bi bile obezbeđene potrebne dozvole i kontrole.
Izvor: Blic
Foto: Ilustracija/Pixabay