U vezi sa ukinutim vanrednim stanjem u Republici Srbiji, Javno komunalno preduzeće “Novosadska toplana“ Novi Sad, od ponedeljka, 11. maja 2020. godine, otvara prostorije Korisničkog centra za prijem korisnika u Ulici Vladimira Nikolića broj 1.
U cilju očuvanja postignutih rezultata kao i daljeg sprečavanja širenja virusa COVID-19, Novosadska toplana nastaviće sa striktnim sprovođenjem svih preporučenih mera. S tim u vezi, poseta Korisničkom centru biće moguća uz obavezno korišćenje zaštitnih maski i rukavica. Takođe će se striktno poštovati mera fizičke distance, broj korisnika u prostorijama biće ograničen, dok će eventualni red za prijem biti formiran na otvorenom, ispred Korisničkog centra, uz obavezno poštovanje fizičke distance od 2 metra.
Za prijem pošte i dalje ostaje otvoren šalter Pisarnice Preduzeća, radnom danima od 7 do 15 časova, bez mogućnosti ulaska u prostorije i uz sprovođenje preporučenih mera zaštite.
Mole se korisnici usluga, posebno ukoliko imaju bilo kakve simptome respiratorne infekcije, da se za sva pitanja i reklamacije Preduzeću i dalje obraćaju telefonskim ili putem mejla, kako bismo svaku mogućnost širenja virusa neposrednim kontaktom sveli na minimum.
Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da nam se obrate i putem mejl adrese osj@nstoplana.rs.
Izvor: NsUživo
Foto: Pixabay