Početna Gradske teme Obeleženo 15 godina rada Turističke organizacija Novog Sada

Obeleženo 15 godina rada Turističke organizacija Novog Sada

0

U prisustvu velikog broja zvanica, svečano je obeleženo 15 godina rada Turističke organizacije Grada na razvoju i promociji turizma Novog Sada. Svečanosti je prisustvovao zamenik gradonačelnika Novog Sada Igor Crnobarac koji je, čestitajući godišnjicu, istakao da TONS već deceniju i po predano radi na unapređenju ponude i povezivanju sa srodnim organizacijama i turoperaterima i medijskim kućama, u cilju privlačenja što većeg broja turista u Novi Sad.

“Rezultat tog rada očituje se u više od 100 publikacija od kojih su neke objavljene na čak 18 jezika, zatim uspešnim nastupima na domaćim i međunarodnim sajmovima i događajima, ali i u prestižnim nagradama i priznanjima. Ipak, da se ozbiljno radi na promociji Novog Sada najviše govori podatak da je u poslednjih 15 godina naš grad ugostio dva miliona turista koji su ostvarili više od četiri miliona noćenja, a da smo prošle godine imali rekordan broj noćenja od čak više od pola miliona, što predstavlja porast od 247 procenata u odnosu na godinu kada je TONS osnovan”, izjavio je Igor Crnobarac.

On je dodao da je ponasan na takve rezultate, ali i da oni obavezuju da se još više radi kako bi navedene cifre bile nadmašene.

“Nastavljamo da razvijamo grad, putnu infrastrukturu, širimo mrežu prostranih bulevara, trgova, ali i biciklističkih staza, parkova, zelenih oaza. Projekat uređenja Almaškog kraja koji podrazumeva obnovu 20 ulica i 600 objekata, kao i projekat izmeštanja saobraćaja iz Gradića doprineće stvaranju novih turističkih lokacija u Novom Sadu zahvaljujući kojima će se gosti u našem gradu zadržavati duže”, dodao je Crnobarac.

Direktor Turističke organizacije Grada Novog Sada Branislav Кnežević ukazao je na činjenicu da su terenski rad i razgovori sa ljudima osnova uspešnog rada na razvoju TONS-a.

“Osnova je bila i jeste terenski rad i razgovori sa privrednicima, ugostiteljima, vinarima, organizatorima događaja i drugima. Pa kada ukrstite potrebe i utiske turista sa potrebama, željama i idejama privrede, dobijete vrlo jasan put za dalji rad i razvoj. Upravo na utiscima turista izgradili smo i novi brend TONS-a”, objasnio je Кnežević naglasivši da bez razvoja nema promocije, ali i da bez dobre promocije razvoj turističkih proizvoda ostaje nevidljiv.

Izvor: NoviSad.rs
Foto: NoviSad.rs