Spajanjem železničkog koloseka na deonici Stara Pazova – Novi Sad na vijaduktu u plavnom delu Dunava, svečano je obeležen završetak građevinskih radova na toj deonici.
Nenad Stanisavljević iz „Infrastrukture železnice Srbije“ rekao je za RTS da se uz trasu brze pruge istovremeno uređuju i sve železničke stanice na toj deonici.
– Osim brzih vozova i kvalitetne železničke usluge, putnici dobiju i mnogo kvalitetniji ambijent za putovanje, što se postiže uređenjem stanica. Znamo da su u svim gradovima železničke stanice, posebno u manjim mestima, ukras tih mesta. Na ovaj način doprinećemo da se promeni potpuno okruženje mesta železnica, duž pruge od Beograda do Novog Sada, a kasnije do Subotice. Biće praktično urađene sve železničke stanice – ističe Stanisavljević.
Dodao je i da će na deonici od Beograda do Novog Sada biti ukupno 15 novih i rekonstruisanih stanica.
– Od toga se stanice Zemun i Batajnica grade kao novi objekti. Od Stare Pazove do Novog Sada imaćemo još dve nove stanice koje se potpuno grade – Sremski Karlovci i Beška – napomenuo je Stanisavljević.
Stanisavljević kaže i da je na prvoj deonici od Beograda do Stare Pazove, koju rade kineske železnice i kineski partneri, stepen trenutne završenosti od 75 do 90 odsto, kao i da ceo projekat, u građevinskom smislu, treba da bude završen do kraja godine.
Izvor: nsuzivo.rs
Foto: Pixabay