U Zavodu za zdravstvenu zaštitu studenata održana je besplatna radionica o Internet marketingu, koju je organizovala Studentska asocijacija Filozofskog fakulteta. Ovo je druga radionica u okviru projekta “Preventivni talas” koja je namenjena studentima ekutativno, informativnog karaktera.
Prisutni su mogli da čuju šta je internet marketing i koje vrste takvog oglašvanja ima. Predavanje je bilo ineresentno zato što su prisutni aktivno učestvovali u savladavanju stečenog znanja sa predavanja.
“Ovu radionicu smo organizovali zato što smatramo da studenti ne znaju šta sve spade u internet marketing i nisu imali prilike da saznaju, osim studenata žurnalistike, da se upoznaju sa ovom temom. Želimo da ih podstaknemo da osmisle kako da svojoj organizaciji ili firmi za koju rade pomognu u oglašavanju na popularnoj društvenoj mreži fejsbuk ili njegovom unapređenju“, izjavila je Nevena Markov, master psiholog.
Sve radionice koje se realizuju u okviru projekta “Preventivni talas” i namenjene su uspešnom vođenju biznisa. Vreme novih tehnologija nameće nove trendove, pa tako i drugačije poslovanje a tu spada i nov način oglašavanja.
Studentska asocijacija Filozofskog fakulteta zajedno sa studentskim asocijacijama Univerziteta Novog Sada i Fakulteta tehničkih nauka uspešno godinama realizuje projekte namenjeni studentima u praktičnom sticanju znanja iz oblasti koje će doprineti njihovom boljem poslovanju.
“Mislim da je internet marketing danas popularan i korisan svakom jer svako ko ima ninteresa da se promoviše da li lično ili za druge. Današnja radionica je sigurno korisna za sve i značiće im u daljem radu“, rekla je član koordinatnog tima Studenste asocijacije Filozofskog fakulteta Marijana Topo.
Projekat je podržan od strane Grada Nvovog Sada i realizuje se tokom decembra meseca.
Za sledeći ponedeljak najavljena je nova radionica čija tema će biti kako napisati projekat kako bi se dobila sredstva za domaće i inostrane konkurse i menadžment poslovanja. Prijave za radionicu se vrše putem mejla preventivni.talas@gmail.com, zbog ograničenog broja mesta.
Autor: Ljiljana Kozarev