Turistička organizacija Grada Novog Sada, krajem novembra, započela je kampanju pod nazivom “Zimska fantazija u Novom Sadu” u okviru koje se kroz istoimeni video spot za TV i drugih dodatnih 12 video spotova za društvene mreže, prikazuje turistička ponuda i dešavanja u gradu u vreme zimskog perioda u Novom Sadu.
Od početka trajanja kampanje do danas, pomenute video spotove pogledalo je na društvenim mrežama Facebook i Instagram preko 1.000.000 korisnika, a ostvareno je preko 6.000.000 impresija.
Popunjenost smeštajnih kapaciteta je u vreme praznika je preko 90%, dok su pojedini potpuno rasprodati.
Najveći broj rezervacija smeštaja realizovane su od strane domaćih gostiju, gostiju iz Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, kao i od strane turista iz Kine.
Tokom decembra meseca, u Info centre TONS-a, najveći broj turista došao je iz Grčke, Rusije, Francuske, Velike Britanije, Kine, Bosne i Hercegovine, Nemačke, Slovenije, Turske, Indije. Interesantno je spomenuti da su nas posetili i gosti iz Tunisa, Kube, Meksika i Perua.
U Novom Sadu su, tokom novembra, najviše noćenja ostvarili turisti iz Srbije, zatim iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Ruske federacije, Slovenije, Poljske, Nemačke, Makedonije, Mađarske, Rumunije. Po noćenjima turista prve tri vanevropske zemlje su Kina, SAD i Kanada.
U periodu od januara do novembra naplaćena je boravišna taksa u iznosu od 47.055.740,96 dinara,što predstavlja porast u odnosu na iznos naplaćene boravišne takse za isti period prethodne godine za 4,5 %.
Izvor: Novisad.com
Foto: TONS/Promo