Na BG media Festivalu, koji će se održati od 1. do 3. decembra u „Kraun Plazi“, biće više od 120 profesionalaca: urednika, novinara, marketing i PR menadžera, kao i predsednika i direktora novinarskih udruženja, medijskih kuća i agencija za marketing i odnose s javnošću.
Najvažniji deo programa na BG media festivalu biće, kako su rekli organizatori, 34 panel diskusije na temu budućnosti novinarstva, marketinga i odnosa sa javnošću. Festival je informativno-obrazovnog karaktera. Odnosno na određenom broju panela dugogodišnji profesionalci će izneti deo iskustva koje bi pomoglo studentima i mladima na početku profesionalne karijere da steknu znanje koje ne mogu na univerzitetskim predavanjima.
Direktorka i glavna i odgovorna urednica Edukativne televizije Bojana Janković na prvoj konferenciji za medije rekla je da će na svom panelu „Stvaramo li medijske i komunikacijske glupane“ govoriti o gubitku pažnje ljudi.
– Ne znamo više šta je to što treba da prezentujemo, a da dođe do publike, da drži pažnju. Trudimo se da na moderan način prezentujemo sadržaj koji će se boriti protiv toga da pravimo medijske idiote i publiku koja će samo gledati da ima nešto što je brzo. Uglavnom sa tim „brzim“ dolazi do forsiranja gomile nekvalitetnih sadržaja – rekla je Janković. Ona je dodala da je misija njihove televizije „da ne skraćuju sve sadržaje, jer kvalitet ne može nikada da bude ni brz, ni jeftin“.
Voditelj Dnevnika na Radio-televiziji Srbije Vladimir Jelić rekao je da bi neke stare vrednosti trebalo da zadržimo, da ih razvijamo i da na tome gradimo nešto što bismo mogli da učimo buduće generacije.
– Mislim da je Dnevnik to, ne zahvaljujući nama, već zahvaljujući principu na kojem funkcioniše. A, to je da se vesti prenose onakve kakve jesu. Nismo mi tu da komentarišemo, već da ih prenesemo takve kakve jesu. Bez obzira da li se to svidelo nama ili velikoj većini, ili ne – naveo je Jelić. On će na BG media Festivalu govoriti na panelu „Fenomen TV dnevnika“.
Novinarka i autoka Edukativne televizije Katarina Lazarević rekla je da će biti panelista na tri panela. A gde će, između ostalog, pričati o prezenterima i njihovom načinu života.
– Ja sam godinama radila kao prezenter na B92. Imala sam poverenje javnosti, jer sam radila iz srca. Nisam se trudila da se nekome dopadnem i bila sam ono što jesam. To su imali stari prezenteri. Imali su dušu i radili su s ljubavi. Oni nisu želeli da se slikaju da bi bili popularni i da bi zaradili velike pare preko noći. Oni su samo hteli da prenesu informaciju – rekla je Lazarević.
Među panelistima na konferenciji bila je i Branislava Antović, koja već četiri godine živi isključivo od svog bloga. Ona će na festivalu učestvovati na panelu „Influence marketing“. Kako je objasnila, u novim medijima (društvenim mrežama) nisu potrebne samo krpice i dobre fotografije, nego i obrazovanje i dobar strateški plan kako bi se od toga moglo živeti.
Miša Ćirić, voditelj i urednik emisije „Srbija expo“ i generalni menadžer Dijaspora Grupe, biće jedan od panelista na panelu „Globalni brendovi“. On je istakao da je srpski globalni brend izvoz znanja u druge zemlje. Sa jedne strane je dobro što u svetu postoji slika da se u našoj zemlji nalaze stručnjaci iz raznih sfera. Ali sa druge strane je loše što napuštaju otadžbinu.
Na ostalim panelima stručnjaci će kroz diskusije ukrštati svoje projekcije o razvijanju medija, komuikacija i marketinga u budućnosti. Večernji program je za opuštanje nakon napornih diskusija ali i uspostavljanje poslovnih kontakata. Biće šou Zorana Kesića, koktel zabave i muzički program.
Izvor i foto: BG media festival