Turizam u Vojvodini danas, ključ uspeha u turizmu, i „Vojvodina kao brend“ – bile su teme današnjih panela.
U Kongresnom centru Master Novosadskog sajma danas je počeo prvi Turistički samit Vojvodine koji okuplja turističke agencije, organizacije, ugostitelje, razvojne agencije, medije i kulturne institucije. Osnovni cilj samita je umrežavanje javnog i privatnog sektora iz oblasti privrede i turizma.
Predsednik organizacionog odbora samita Nemanja Dimić poručio je učesnicima da je ideja da se na jednom mestu okupi kompletna turistička privreda Vojvodine.
Dr Nenad Ivanišević, Pokrajinski sekretar za privredu i turizam – Istakao je da sada govorimo o turizmu koji se oporavio od korone i da je većina ljudi u Srbiji morala da sačeka svetsku pandemiju kako bi shvatila koliko je Srbija lepa. „Važno je da nastavimo da radimo na razvijanju turizma, jer imamo sve potencijale“.
Milorad Radojević, Član gradskog veća za privredu grada Novog Sada, sa učesnicima je podelio sledeće: „Sada imamo situaciju da oporavak od pandemije ide brže nego što su svi očekivali. Masovni turizam doživeo je zasićenje i pre korone. Istraživanje stavova i ponašanja turista je vaoma važno. Turista danas želi nešto drugačije, nešto autentično. Želi da je u prirodnoj atmosferi, da obiđe kulturno istorijsko nasleđe, prisustvuje zanimljivim događajima i slično. Bitno je stalno osluškivati turiste i snažnom kampanjom i promocijom se približiti kako domaćim tako i regionalnim turistima“.
Do sada su realizaciju ovog značajnog događaja podržale sledeće institucije i organizacije: Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, Privredna komora Vojvodine, Grad Novi Sad, Turistička organizacija Grada Novog Sada, Fond „Evropski poslovi“, Vode Vojvodine, Prirodno-matematički fakultet Novi Sad…i mnoge druge.
Drugog dana samita, 10.06.2022. program se nastavlja u Vrdniku, gde će učesnici biti u prilici da čuju dve panel diskusije na teme: Storytelling kao marketing alat u promociji turističke destinacije i kako influenseri podstiču razvoj turističke destinacije?
Turistički Samit Vojvodine zajednički organizuju Udruženje građana ,,Centar za edukativni razvoj Novi Sad“ i agencije ,,Balkan Infinity Travel“ i „Explore Agency“.
Sponzori događaja su kompanije: „Here technologies“„Vitorog promet“, „Alexandar cosmetics“, „Knjaz Miloš“ i „Cvećara Dragana S“.
Ovom prilikom organizatori najavljuju Turistički samit za narednu godinu, koji će se održati 8. i 9. juna 2023. godine.
Više informacija o predstojećem samitu možete pronaći na web stranici: www.turistickisamitvojvodine.com
Autor: NSHronika.rs
Foto: Dražen Žigić i Stefan Zukić